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Zum Ende der Seite springen Tiermenschen
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Yersinia pestis
rAtZ


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Tod würde eh schon reichen!

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07.01.2010 17:21 Yersinia pestis ist offline Beiträge von Yersinia pestis suchen Nehmen Sie Yersinia pestis in Ihre Freundesliste auf
obaobaboss obaobaboss ist männlich
Fantasy bis zum Ende V.2


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Wenn das hier geht, dann holla_

Schuppenhaut, schwere Rüstung (hoffe mal die können das kriegen aber so ist es ja auch beim aktuellen Minolord), Schild und diesen Helm der +1 auf den RW gibt und der Gegner für jeden erfolgreichen Test einen Attacke abbekommt. Wahlweise noch mit Schwert der Macht oder Zweihänder. Ich glaub ich würde ihn aber am ehesten mit Handwaffe kämpfen lassen. An der Front hat er einen sagenhaften 0+ Rüstungswurf und für jeden erfolgreicehn test bekommt der Gegner eine Attacke ab!
Das selbe kann man natürlich auch mit dem Minotaurenlord machen aber ich denke bei einem Helden klappt es auch ganz gut wenn man sich von Bluthunden angreifen lässt und diese dann ganz schnell mal bereuehen dass sie so viele Attacken haben!

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Schmeißt eure Fantasy-Bits nicht weg, gebt sie dem Obrrrrr!!!
07.01.2010 17:22 obaobaboss ist offline E-Mail an obaobaboss senden Beiträge von obaobaboss suchen Nehmen Sie obaobaboss in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie obaobaboss in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von obaobaboss anzeigen
Yersinia pestis
rAtZ


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Wenn alles gut geht dürfen Minolords auch Chaosrüstung haben Obr, dann wird es richtig lsutig, dann gist ihm den Bihänder dass der entweder +W3 Attacken bekommt oder den mit +1 St. und Treffer weiderholen.
Dazu Schuppenhaut und was weiß ich noch.

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07.01.2010 17:24 Yersinia pestis ist offline Beiträge von Yersinia pestis suchen Nehmen Sie Yersinia pestis in Ihre Freundesliste auf
the_shining the_shining ist männlich
Der pr0 | Scribus Grimmentaalae


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http://www.games-workshop.com/gws/content/blogPost.jsp?aId=7300005a rotes Gesicht

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– T9A-Meta-Creata: nur viele Ziegen sind gute Ziegen –
08.11.2020 - Die Rückkehr des Anal-Bisons-von-hinten

08.01.2010 23:28 the_shining ist offline E-Mail an the_shining senden Beiträge von the_shining suchen Nehmen Sie the_shining in Ihre Freundesliste auf
obaobaboss obaobaboss ist männlich
Fantasy bis zum Ende V.2


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Minolord sieht gut aus Freude

Razorgor = sä lol großes Grinsen

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09.01.2010 00:19 obaobaboss ist offline E-Mail an obaobaboss senden Beiträge von obaobaboss suchen Nehmen Sie obaobaboss in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie obaobaboss in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von obaobaboss anzeigen
Yersinia pestis
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Razorgor schaut aus wie wenn es etwas zu viel Kaffee erwischt hätte

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09.01.2010 09:27 Yersinia pestis ist offline Beiträge von Yersinia pestis suchen Nehmen Sie Yersinia pestis in Ihre Freundesliste auf
Stormgarde Stormgarde ist männlich
Bürgermeister von Zirl


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Pumbagor!!
09.01.2010 10:51 Stormgarde ist offline E-Mail an Stormgarde senden Beiträge von Stormgarde suchen Nehmen Sie Stormgarde in Ihre Freundesliste auf
Alirion Alirion ist männlich
Chaosritter


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Razorgor schaut aus wie wenn es etwas zu viel GW erwischt hätte großes Grinsen

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Tötet sie alle bis einen... Der soll weitere Opfer holen!
09.01.2010 12:01 Alirion ist offline E-Mail an Alirion senden Beiträge von Alirion suchen Nehmen Sie Alirion in Ihre Freundesliste auf
Ruffy
Waldhüter


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Herkunft: Maria Lanzendorf

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Ich such schonmal nach Alternativminiaturen.











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Mit der schwächsten Ogerarmee aller Zeiten vor Stormis Bretonen bei den Isarauen.
09.01.2010 12:08 Ruffy ist offline E-Mail an Ruffy senden Beiträge von Ruffy suchen Nehmen Sie Ruffy in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Ruffy in Ihre Kontaktliste ein
Kaisavokina Kaisavokina ist männlich
Suder- & Verweigerungskais0r


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der zweite von unten- geil- tippe auf Reaper, wie heißt die Mini?

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~ TEAM TIROL - ÖSTERREICHISCHER WHFB MEISTER 2007, 2008 UND 2009~

ES GEHT N-I-X-X!
Statt zu diskutieren wird man nur angepöbelt..
09.01.2010 13:18 Kaisavokina ist offline E-Mail an Kaisavokina senden Beiträge von Kaisavokina suchen Nehmen Sie Kaisavokina in Ihre Freundesliste auf
Ruffy
Waldhüter


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Beiträge: 467
Herkunft: Maria Lanzendorf

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Ja, Reaper. Cerberus, Hound of Hell.

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Mit der schwächsten Ogerarmee aller Zeiten vor Stormis Bretonen bei den Isarauen.
09.01.2010 13:46 Ruffy ist offline E-Mail an Ruffy senden Beiträge von Ruffy suchen Nehmen Sie Ruffy in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Ruffy in Ihre Kontaktliste ein
Ruffy
Waldhüter


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Beiträge: 467
Herkunft: Maria Lanzendorf

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Ein ähnliches Modell gibts übrigens auch von Rackham:



Passt zwar überhaupt nicht dazu, aber mit ein bisschen Umbauen wär das DIE Rattenbrut... wenn das Modell denn irgendwann mal rauskommt:



__________________
Mit der schwächsten Ogerarmee aller Zeiten vor Stormis Bretonen bei den Isarauen.
09.01.2010 13:59 Ruffy ist offline E-Mail an Ruffy senden Beiträge von Ruffy suchen Nehmen Sie Ruffy in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Ruffy in Ihre Kontaktliste ein
Kurl Veranek Kurl Veranek ist männlich
Komet alda


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Herkunft: Vomp
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http://www.brueckenkopf-online.com/?p=11324

Die Gussrahmen sind einfach nur der Hammer! Sind allein für Umbauten schon gekauft fröhlich

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Sa'an'ishar

In pain there is life, in darkness endless strength.

Sometimes it's better to light a flamethrower than curse the darkness.

Keelah se'lai!
09.01.2010 14:32 Kurl Veranek ist offline E-Mail an Kurl Veranek senden Beiträge von Kurl Veranek suchen Nehmen Sie Kurl Veranek in Ihre Freundesliste auf
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So, hier nochmal schön aufgelistet:

General info

ALL NEW MODELS CAN BE FOUND HERE: http://www.games-workshop.com/gws/co...p?aId=7300005a

Release is February 2010, after Tyranids, with advance orders starting January 4th. There will be a preview in WD362, and posters available in-store on January 3rd.

Was to be written by Andy Hoare, but he has since quit Games Workshop. Has since been finished by Jeremy Vetock.

The name of the book has changed from "Beasts of Chaos" to "Beastmen". The cover art is below.

The initial fluff for the army book claims that Beastmen were the original inhabitants of the Old World - although initially seeming odd, this is in line with fluff found in Liber Nurgle.

Rules

Army-wide Special Rules, Magic Lores, and Magic Items

Ambush is no longer dependant on the General - for every unit laying in Ambush, there must be one of equivalent or greater size on the table. Roll a D6 at the start of each turn for each Ambushing unit.

Code:
Ambush Table1: The unit comes onto the table, your opponent choosing which edge.2-3: Roll again next turn.4: The unit comes onto the table on your left hand table edge.5: The unit comes onto the table on your rioht hand table edge.6: The unit comes onto the table on an edge of your choice.
Unruly has been replaced by a new "Primal Fury" rule, whereby Gor Herds, Ungor Herds and Raiders, Bestigor Herds, Tuskgor Chariots, Minotaurs and Centigor Herds in combat may pass a Leadership test to gain Hatred (if passed on a double 1, Hatred and Frenzy are gained). The Beastlord allows a re-roll of this.

The Chaos Lores have been replaced by the Lore of the Wild, which has 7 spells, running from 0-6.

Code:
0: Bestial Surge - Cast on a 7+, the unit may make a free move, but may not use this to charge.1: Viletide - Cast on a 7+, 24" Range Magic Missile, 5d6 S1 Hits2: Devolve - Cast on a 9+, Enemy units within 12" take a Leadership Test, losing wounds equal to the amount they failed by, with no Armour Save allowed.3: Bray-Scream - Cast on a 10+, One friendly character within 12" may use a S3 Breath Weapon with no Armour Save allowed.4: Traitor-Kin - Cast on a 10+, All enemy models within 12" riding a mount of any kind suffer a number of attacks equal to their mount's attacks, at the same Strength, with no Armour Save bonus for being mounted or barded. The same applies to the handlers of Monsters and the riders of Chariots.5: Mantle of Ghorok - Cast on a 13+, One friendly character within 6" gains +d6S and +d6A (max 10), if one or more 6s are rolled, the character suffers a wound with no saves of any kind allowed.6: Savage Dominion - Cast on a 16+, You may 'summon' a new Giant, Gorgon Cygor or Jabberslythe, entering play at any point on a table edge and moving as if returning from pursuing an enemy off the board. While the monster is on the board, the wizard that cast this spell may not cast another spell, nor may he "dismiss" the model voluntarily, and if he dies the monster immediately disappears. Every time the monster takes a wound, the wizard must pass a Toughness Test or also suffer a wound with no saves allowed.
Magic Items include:
Nangelder: The wielder causes Terror. In addition, models wounded by the wielder suffer a -1Ld penalty for every wound.
Scimitar of Skultar: +D3 Attacks. If a 6 is rolled for bonus attacks then the wielder's attacks ignore Armour Saves for this turn. Two-handed.
Hunting Spear: A Magical Spear. May also be used as a Bolt Thrower, which may shoot after moving (not marching) and may be used to Stand-and-Shoot.
Axes of Khorgor: +1A, the wielder may re-roll failed "To Hit" rolls. Two-handed, and cheaper.
Stonecrusher: +3S. The wielder has S10 against Steamtanks, Chariots, Warshrines, Corpse Carts etc. NOT a Great Weapon.
Brass Cleaver: The wielder may make a single bonus attack against each enemy model in base-to-base contact.
Everbleed: Whenever the wielder inflicts a wound on an enemy model, roll a D6. On a 6, the model suffers another wound with no saves of any kind allowed, and you must roll again until you do not roll a 6.
Unnamed Weapon: The wielder treats the opponent's Leadership as his Strength. 100pts.
Unnamed Weapon: A magical Great Weapon. The wielder may re-roll all failed "To Hit" rolls.
Unnamed Weapon: The wielder has Killing Blow. In addition, if the wielder kills an enemy character in a challenge, they (and any unit they are with) become Unbreakable and cause Terror.
Unnamed Weapon: Bray-Shaman only. Put aside every model killed by this weapon - they may be used as one-use Power Dice by the wielder.
Trollhide Armour: Light Armour, Confers Regeneration upon the wearer. 50pts.
Unnamed Talisman: Confers a 2+ Ward Save against Flaming Attacks upon the bearer, and a 4+ Ward Save against Flaming Attacks for the unit he is with.
Horn of the Great Hunt: Beastlord/Wargor only. Bound Spell, Level 3. Contains the spell "Bestial Surge" with a range of 36".
Horn of the First Beast: Beastlord/Wargor only. All Beastmen within 36" of the bearer may re-roll failed Primal Fury rolls.
Crown of Horns: The wearer and any unit he is with is Stubborn. 75pts.
Stone of Spite: Bound Spell, Power Level 5. One Use Only. All enemy Arcane Items within 18" of the user are destroyed. The bearer of each item that is destroyed takes D6 S4 hits. 25pts.
Unnamed Enchanted Item: The bearer may force the opponent to re-roll a result on the Miscast table.
Herdstone Shard: Mark one spot within your deployment zone. All friendly wizards casting a spell within 6" of this spot may roll an additional "free" power dice every time they cast a spell.
Staff of Darkoth: Bray-Staff. Bound Spell, Power Level 3. Casts "Viletide".
Unnamed Arcane Item: The Shaman with this item may Scout.
Banner of Rust: All units (enemy or otherwise) within 6" suffer a -1 penalty to their Armour Save. Units in Base-to-Base contact with the banner suffer a -2 penalty. This does not affect Scaly Skin saves. 50pts.
Unnamed Banner: The unit carrying this banner has +1S. 75pts.

Alongside Magic Items, "Gifts" will be available in the same way as WoC Gifts, operating on the same budgetary lines. Bonuses like Scaly Skin or extra Attacks will be available, as well as more esoteric abilities like Breath Weapons.

There are NO Marks of Chaos in the army.

Lords & Heroes

Beastlord/Wargor – Ld 9, T5, with appropriate price hikes. May take Chaos Armour. May be accompanied by a 'pet' Revered Beast Spawn. Allows any unit he has joined to re-roll their "Primal Fury" roll.

Great Bray-Shaman/Bray-Shaman – T5, with price hike. Beast Spawn as above, access to new Lore. Bray-Staff may come as standard.

Doombull/Gorbull – S5, with price hike. The Doombull does not allow Minotaurs as Core. The Gorbull is a hero-level Doombull who may be the BSB. Both cause D3 Impact Hits on the charge. Any Gorbull or Doombull may declare The Slaughterer's Call at the start of the turn - all Minotaurs lose Primal Fury and gain Frenzy.

Centigor Hero - Aside from the Centigor Special Character, there will be a Centigor character available as a standard Hero choice.

Core

Gor Herds - A ranked unit, with no price change. Ld7 base - Foe Renders no longer provide +1Ld. Equipment options as now, at 1pt/model each.

Ungor Herd - A ranked unit, with Shields and the option for Spears. 20x20mm bases. A cheap Special Character is available as a Champion. 5pts per model.

Ungor Raiders - A skirmishing Ungor unit, with Shortbows and BS3. 20x20mm bases. 6pts per model.

Warhounds - Varieties of Warhounds allowed through upgrades - Hunting, Guarding, etc.

Tuskgor Chariot – Tuskgors are S4, but no longer gain +1S on the charge. 5pts cheaper.

Special

Bestigor Herds – Bestigors may capture enemy Standards upon winning a round of combat, thereby depriving them of their bonuses - this allows the Bestigors to gain the bonuses of the captured standard themselves.

Centigor Herd – Not Fast Cavalry. New Drunken Rules, rolled for at the start of the game (as Eye of the Gods or Possessed).

Code:
Drunken Table1-2 = +2I3-4 = -1M, Re-roll failed Primal Fury5-6 = Stubborn
Minotaurs – S5, 55pts. Options for Additional Handweapons, Great Weapons, Shields, and Full Command. The only "Ogre-Sized" infantry in the list. Frenzied upon winning a round of combat, gaining an additional attack per round of combat won as they go deeper into their bloodgreed. Only ever pursue and overrun D6". Cause one impact-hit on the charge.

Razorgor - A warthog-esque unit of monsters. M7, S5, T5, 4A. +1S on the charge.

Razorgor Chariot – Ridden by Bestigor, pulled by Razorgor. Very hard-hitting.

Harpies - As in the Dark Elf book. May Scout for +6pts per model.

Rare

Chaos Giant – As in WoC book, with no Marks available.

Cygor - Cyclops monster, with WS2, S6, T5, W5, A6 and Ld8. It may move-and-shoot as a Stone Thrower with no minimum range, and re-roll failed hits against Undead, Daemons, and models with Ward Saves. In addition, wizards attempting to cast a spell within 24" must pass a Ld test - if they fail, any of their failed casting attempts this turn also count as Miscasts.

Spawn – As in WoC book. Possibility of slight changes with regards to "Marks".

Gorgon – A new monster, a great mutated Minotaur. Movement 8 and stats in the 5s, with Impact Hits and Killing Blow. May sacrifice its attacks to make a single attack which causes Killing Blow on a 4+. Upon causing a Killing Blow, it regains D3 Wounds.

Jabberslythe - A new monster, based around the Jabberwock of Wonderland fame. A Flying, Terror-Causing Large Target with Poisoned Attacks and Poisoned Blood. Any enemy unit within 12" that can draw Line of Sight to the Jabberslythe must make a Ld Test or take a number of wounds equal to the amount they failed by, with no Armour Saves allowed. This does not affect units that are Immune to Psychology.

Special Characters

All the Special Characters from the last book will return in this one. New ones talked about include:
- A Centigor character by the name of Ghorros Warhoof, with special Drunken rules, MR2, a Unicorn Helm, Hates Wood Elves, and a magical Great Weapon. All Centigor units gain +2WS and are Core. As his name suggests, he has hooves rather than claws.
- A Bray-Shaman by the name of "Malagor the Dark Omen", with a feather-lined cloak. He is a Level 4 Wizard who may fly, and gains +1 to his casting attempts for every successful spell he has cast this Magic Phase. Units rolling for Primal Fury within 6" gain Frenzy and Hatred on any passing roll of a double, rather than just a double one.
- A Doombull clad in brass daemon-armour that gives him a 1+ save. 6 Strength 6 attacks. Any attack against him that rolls a 6 to hit and a 6 to hit wound instantly kills him.
- A Shaman who causes random wounds on enemy units pre-game.
- A Beastman riding a two-headed monster.
- A four-horned Ungor champion upgrade, a level 1 Wizard.
- Morghur returns, as a hero-level Spawn character that allows you to convert friendly units into Spawn. Sadly, he's been very toned down.
- Khazrak now allows you to re-roll the Ambushing D6, as well as having a 2+ Armour Save and ignoring the magical effects of weapons.

Models and Army Book

Work by Aly Morrison and Mark Harrison. Releases are:
* Special Characters Malagor and Ghorros have models at £12.
* Metal Doombull Box, sculpted by Mark Harrison. One model, £25.
* Metal Razorgor Box. One new model, £15.
* Plastic Bestigor Box. Ten models, £25.
* Plastic Minotaur Box, sculpted by Mark Harrison. 3 models, with options for full command, greatweapons, two handweapons, and shields. £27.
* Ungors and Gors are being resculpted and split up into seperate plastic boxes, at £15 for 10 models each. They are extremely similar to the current models but more detailed, and with a greater variety of poses. Ungors will come with shortbows, and are on 20x20mm bases.
* The Tuskgor Chariot is a metal box at £18.
* The same applies to Centigors, who are now a metal box at £35.
* The Battalion will consist of 20 Gor, 10 Ungor, and 10 Bestigor, and costs £55.

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Kaisavokina Kaisavokina ist männlich
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Die Armee ist leider nur schlechtes Mittelfeld- so in dem Bereich von Hochelfen hinter Chaos- mM..

Es gab ein paar Lichtblicke- die sich alle leider nicht bestätigt haben..
dazu mehr später..


Kurzer Abriss mit persönlichen Notizen dazu im Vergleich zum alten AB

Kommandanten:

Doobull: echts Kampfsau mit einigen geilen Kombos und echtem Potential einer der besten Kommandanten zu werden.
Nur leider wird man ihm kaum spielen, da nur MW 8 und deshalb der Griff zum GH (MW 9)- auch letzterermacht sich ausgezeichnet, ws seine mag. Ausrüstungen betrifft...

Da die Mutationen zum mag. Punktebudget zählen- wird man wohl keine unnachgiebige Bestieneinheit zu sehen bekommen, höchstens man ist bereit dafür 75 hinzublättern...

2 Schamanen mit 4 Rollen- gesetzt..

Sturmbullen AST gesetzt- kann auch ordentlich ausgerüstet werden- nichts auszusetzen..

Kein Zentaurenheld traurig

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Kerneinheiten:

Autos für 80- 3 Stück gesetzt- leidr schlechter als die der letzten Edi- da MW 7 und kein ungeteiltes Mal.. (viel Spaß mit den Angsttests)

Ungor-Raiders- kosten 6/Stück- drei sind Pflicht, um Beschussschirme zu bilden- leider schlechter als die alten gemischten Herden- da tausch ich lieber besseren Nahkampf gegen die Kurzbögen (LOL)


Gorsblöcke- kein Kommentar rotes Gesicht
Das lustige ist- man wird sie sogar spielen, um die Chars sicher vor Beschuss schützen zu können/und für den Hinterhalt..

Ungor-Blöcke- füe 50/10- da nehm ich lieber zwei Mal..

Chaoshunde.. (kosten gleich viel wie deie beim Chaos- dafür kein Panik-wh- echt goil!)

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Zentauren- tot, schade um die Modelle

Harpien- klingt gut, aber man wird höchstens eine Einheit nehmen- da viel Konkurrenz in der Elitesektion

Minos- echte NK-Saun, dafür teurer und kein Mal mehr, untern Strich also sogar mieser
Kein mag Banner, dafür darf der Champ mag. 25 Punkte für Gegenstände ausgeben..

Razorgor und oder Razorgor Chariot (oder Beides, wenns sich von den Punkten ausgeht- dann Harpien raus..)
Hoff die verursachen fear..

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Riese

Bruten

Gorgon

Jabberslythe


Darüber wurde eh schon genug geredet- Gorgos ist sehr stark, aber ohne Schutz- also noch im Rahmen, der Jabberslythe ist halt lästig, aber ebenso schutzlos..

Man wird bechränkungstechnisch wohl nicht beide zusammen spielen können. Ansonsten seh ich bei den TM bis jetzt nichts beschränkungswert..
Leider...

Die Lehr ist übrigens totaler Mist- noch nie so was schlechtes gesehen- pfui...


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Unterm Strich- es wird wohl auf Klonlisten hinauslaufen mit kaum Variationsmöglichkeiten..












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Äh dem oberen Text nach zählen die Mutationen nicht zu den Mag. Gegenständen und dass es eine Centigor Helden gibt verwirrt

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Sa'an'ishar

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Yersinia pestis
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Dass die Mutationen zu den mag. Gegenständen zählen hat wer bestätigt der das Ab schon gelesen hat...

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10.01.2010 12:42 Yersinia pestis ist offline Beiträge von Yersinia pestis suchen Nehmen Sie Yersinia pestis in Ihre Freundesliste auf
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laut einigen usern auf tabletopwelt zählen die Mutationen dazu, und Zentaurenheld gibts nur als besonderes Char..

Ratz war schneller Augenzwinkern

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ES GEHT N-I-X-X!
Statt zu diskutieren wird man nur angepöbelt..

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10.01.2010 12:42 Kaisavokina ist offline E-Mail an Kaisavokina senden Beiträge von Kaisavokina suchen Nehmen Sie Kaisavokina in Ihre Freundesliste auf
the_shining the_shining ist männlich
Der pr0 | Scribus Grimmentaalae


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Aber dass Centis ganz wegfallen glaub ich nicht, gab ja sogar schon die neue Drunken-Tabelle zu sehen.
Oder meint der Schreiber mit "tot", dass sie nicht mehr spielbar sind?

Woher hastn den Text?

__________________
– T9A-Meta-Creata: nur viele Ziegen sind gute Ziegen –
08.11.2020 - Die Rückkehr des Anal-Bisons-von-hinten

10.01.2010 12:46 the_shining ist offline E-Mail an the_shining senden Beiträge von the_shining suchen Nehmen Sie the_shining in Ihre Freundesliste auf
obaobaboss obaobaboss ist männlich
Fantasy bis zum Ende V.2


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Themenstarter Thema begonnen von obaobaboss
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Centigor Herd – Not Fast Cavalry. New Drunken Rules, rolled for at the start of the game (as Eye of the Gods or Possessed).

Code:
Drunken Table1-2 = +2I3-4 = -1M, Re-roll failed Primal Fury5-6 = Stubborn



Der Kaisa meinte wohl nur tot im Sinne von = AB-Leiche

__________________
Schmeißt eure Fantasy-Bits nicht weg, gebt sie dem Obrrrrr!!!

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von obaobaboss: 10.01.2010 12:49.

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